Ur askan, ut på nätet!

Efter över ett års träda gör jag nu ett nytt, men - observera! - ytterst seriöst försök att hålla min blogg någorlunda uppdaterad!
Har rensat bort mycket av det gamla skräpet som fanns här - spekulationer inför andra delfinalen av melodifestivalen
2007 känns inte helt relevanta idag direkt... allt som är kvar är nu mitt allra första (något visionära och naivistiska, men
i alla fall...) inlägg, samt "Professor Melonens Flagg-guide" såklart. Den är nog så tidlös som ett blogginlägg kan vara! :-)

Hade egentligen tänkt ägna lite utrymme i detta återuppväcknings-inlägg åt att kommentera den senaste utvecklingen i schlagervärlden, med regelförändringar både i Melodifestivalen och ESC inför 2009, men ett *hrrm* mänskligt missöde bestående i att klicka på fel kryssruta satte käppar i hjulen för det och nu orkar jag sanningen att säga inte återuppta den halvtimmens förlorade arbete igen. Lyckades dock rädda första biten av det och publicerar det och den omskrivna resten
i morrn istället...
Så mycket för en grandiös nystart, men nu kan ni vara säkra på att det blir åtminstone två inlägg innan den dör igen iaf! ;D

Allt gott!
//Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback