Jag har en blogg!

Så har man då hakat på bloggtrenden!
Det här med bloggande är väl mer eller mindre en fluga, och jag är egentligen av princip emot alla former av flugor. Såväl flugor i denna betydelse som den lilla ettriga och surriga och den som man bär runt halsen när man vill snobba upp sig...

Men nu tror jag faktiskt att jag har hittat en sorts fluga som kan passa mig, så jag jag hade tänkt frångå mina principer för ett ögonblick och göra ett försöksinträde i bloggarnas förundertliga värld. Hoppas ni välkomnar oss lite oliktänkande. Annars kan jag lika gärna radera mitt konto på en gång. Inte för att jag tror att det ska vara någon risk, dock. Ni verkar riktigt trevliga, de flesta av er! :-)

Hoppas alla känner sig välkomna hit till mitt lilla krypin, var ni än är och nästan oavsett era motiv!

Skulle ni vara intresserade av vad som händer i huvudet på en melon och i dennes liv är ni också välkomna tillbaka lite då och då! :-)

//Micke Melonen



Kommentarer
Postat av: Maria Yvell

så du tog ditt förnuft till fånga i alla fall :)
ser fram emot spännande läsning
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback